Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ...

  • Καταραμένε Παπαδοπουλε... Σαράντα χρόνια μετά και ακόμα τυραννάς τα καημένα παιδιά της νέας τάξης... Γιατί βρε ¨αθλιε; Κανείς δε θυμάται οτι...μου στέρησες τη λάμπα πετρελαίου και το χωματόδρομο, που τόσο αγαπούσα... Και μου έφερες ηλεκτρικό, άσφαλτο και τηλέφωνο στην καλύβα μου, μου έδωσες εικοσαετές άτοκο δάνειο, να χτίσω σπίτι, με μοναδικό όρο να έχει τουαλέτα μέσα!!! Ειλικρινά τσατίζομαι, ρε κάθαρμα χουντικέ, κατάφερνες να φτιάχνεις τα έργα σχεδόν δωρεάν, χρησιμοποιώντας τη ΜΟΜΑ... Γιατί ρε χάλασες την πιάτσα; Σε πείραζε να δώσεις τη δουλειά σε κανένα εργολάβο; Ποιός σου είπε ρε καθίκι, οτι θέλαμε να γίνουμε ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ... Και ξεκίνησες να φτιάχνεις σ' όλη την ΕΛΛΑΔΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ξεκινώντας μάλιστα απ' τα Οινόφυτα; Ξέρω όμως γιατί τα έκανες... Γιά να βρίσκουν δουλειά χιλιάδες Ελληνες, τόσα χιλιόμετρα μακριά απ' την Αθήνα και να ταλαιπωρούνται... Ποιός σου είπε ρε, οτι θέλαμε να παράγουμε προ'ι'όντα; Εμείς μόνο να καταναλώνουμε θέλαμε!!! Ακούς εκεί η ΕΛΛΑΔΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ... Κάθαρμα έ κάθαρμα! Δεν φτάνει αυτό γελοίε δικτάτορα, αλλά διέγραψες και τα αγροτικά χρέη... των μπαρμπάδων και των πατεράδων μας! Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, έστειλες κι εκείνον τον ηλίθιο τον Μακαρέζο, να κάνει συμφωνίες με τους Κινέζους, τους Βορειοβιετναμέζους και πουλούσες το σιτάρι που έβγαζε η χώρα... Τι κατάφερες ρε ¨ατιμε; Τόλμησες και πήρες και βραβείο οικονομικής ανάπτυξης το 1973... ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΔΑΝΕΙΑ(!!!) και να αφήσεις χρέη!!! Και το θυμήθηκα το 2002, όταν ο μεγάλος Σημίτης, έφτασε στον ίδιο πληθωρισμό με σένα(!)...έστω και με λ'ιγο πειραγμένα στοιχεία... Τι, όλα θα τα λέμε στις κουφάλες τους Ευρω-πέο(υ)ς;! Είχες ταπεινώσει το δολάριο επί χρόνια... Οι Ελληνες δούλευαν το Ελληνικό Τσιμέντο στην Αραβία... Αχρείε Παπαδόπουλε...Αφού έφαγες...έφαγες, μας φλόμωσες στο ψέμα... Στο τέλος, είχες και το θράσος να μην αφήσεις καμμιά περιουσία... Το μόνο περιουσιακό σου στοιχείο ήταν η στολή σου!!! Και αντί να τη δωρήσεις- τρομάρα σου - στο Κράτος... ΕΙΧΕΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΣΕ ΘΑΨΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΗΝ!!! Εκείνο που δεν κατάλαβα, είναι, γιατί έβγαλες τα πετρέλαια στον Πρίνο και ξεκίνησες να μας βάζεις σε περιπέτειες με τους γείτονες μας τους Τούρκους; Ακόμα τα εργοστάσια που πρόσθεσες π.χ. στην Πτολεμα'ί'δα, τα υδροηλεκτρικά, εκείνο που συμφώνησες και πλήρωσες στους Φιλίππους με τους Ρώσους... Γιά τον ίδιο λόγο τα έκανες άθλιο υποκείμενο... Χώρια τα στάδια αθλητισμού σ΄όλη τη χώρα! Ποιός σου είπε ρε ζώον, πως ήθελα να κοιμάμαι με ανοιχτά τα παράθυρα και τις μπαλκονόπορτες και να μη φοβάμαι μη μπει κανένας το βράδυ γιά πλιάτσικο; Ακούς εκεί, να μου κάνεις κουμάντο στον αν θα αμπαρώσω την πόρτα; Ποιός σου είπε οτι ήθελα να νιώθω ασφαλής; παλιοφασίστα... Σιχαμερέ Φασίστα,αντί να κάνεις μνημεία γιά το Ζαχαριάδη και τα άλλα "καλά" παιδιά, που πάλεψαν γιά να μην υπάρχει Έλληνας πάνω απ' τον Όλυμπο, εσύ τους έστειλες εξορία, ακυρώνοντας όλα τα σχέδια τους, που θα μας έκαναν ένα ευτυχισμένο "παράδεισο"...Με κολεχτίβες και κοχόζ, όπως τα κατάφεραν οι πλούσιοι γείτονες μας Βούλγαροι, Ρουμάνοι και λοιποί τυχεροί...Ενώ σήμερα έχουν και μνημεία και μουσεία και συντάξεις και πουτάνες!!! Επίσης μετά τη γκέλα του πολέμου του Γιομ Κιπουρ, πλήγωσες ανεπανόρθωτα τους "φίλους" μας τους Ισραηλίτες και έβαλαν να σε ρίξει ο Ιωαννίδης...και καλά σου έκανε άθλιε... Ακούς εκεί να μη δώσεις διευκολύνσεις σε Αμερικάνους και Εβραίους, γιά χάρη των Αράβων!!! Ολα αυτά τα γράφω γιατί σαράντα και βάλε χρόνια μετά, εξακολουθώ ν' ακούω ενα παλαβό γείτονα μου, που μου πρήζει τα δια-αρχί, φωνάζοντας κάθε τέτοια μέρα... ΖΗΤΩ Η 21η ΑΠΡΙΛΙΟΥ!!! Ουστ φασισταριά... Εγώ είμαι ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ... Κι ας πεινάω...Κι ας μου έχει βγάλει στο σφυρί η Τράπεζα το σπίτι... Κι ας είμαι άνεργος που με ταλαιπωρεί ενας υπάλληλος του ΟΑΕΔ, οταν πάω γιά το επίδομα ανεργίας... Κι ας κοιμάμαι κλειδαμπαρωμένος τα βράδια, μπας και κάνει ντου κανένας Αλβανός ή Πακιστανός... Είμαι...δημοκράτης...

1 σχόλιο: