Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ, ΜΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΜΑΝΑΣ...


Μέ αφορμή ένα πρωϊνό τηλεφώνημα......
Παρατηρώ μέ τρόμο τήν πατρίδα μου. Αυτή πού κάποτε όχι πολύ παλιά, πρίν από 70 χρόνια ήταν ξακουσμένη στά πέρατα τής γής γιά τήν αντίσταση πού πρόβαλε στά βδελύγματα καί τά ερπετά τού πλανήτη καί τώρα νά ξευτιλίζεται στά σκλαβοπάζαρα τής Ανατολής καί τής Δύσης σάν τήν τελευταία πουτάνα. Καί οί τελειωμένοι ναζιστές, σάν νεόκοποι νταβατζήδες νά τήν τραβάνε από εδώ καί από εκεί καί νά ορίζουν μέ ποιόν θά "κοιμηθεί" καί ποιόν θά "πρωτοϊκανοποιήσει", καί πόσες στ' αλήθεια φορές θά χρειαστεί νά ξεσκίσει τήν ψυχή της γιά νά αντέξει... Καί εμείς τά παιδιά της, οί απόγονοι εκείνων τών τιμημένων αγωνιστών τί κάνουμε ρέεε;;; Δέν έχουμε τά αρχίδια νά σταματήσουμε όλους αυτούς πού ικανοποιούν τά βίτσια τους επάνω της..... Σέ μιά Πατρίδα πού ζεί ένα βουβό πόλεμο, πρέπει νά ζήσουμε καί νά κοιτάξουμε κατάματα τήν αλήθεια. Ναί αδέρφια, ή αλήθεια πονάει, πονάει, σά νά βάζεις αλάτι στήν πληγή πού αιμορραγεί αλλά ξέρεις ότι είναι καί η μόνη λύση. Πίσωγύρισμα ΔΕΝ έχει. Είμαστε βυθισμένοι σέ ένα τούνελ πού δέν έχει φώς ούτε καί άκρη. Καί δέν έχουμε τή δύναμη νά δούμε τό είδωλό μας στόν καθρέφτη καί τό μόνο πού κάνουμε στρουθοκαμηλίζουμε. Δέν έχουμε τήν πολυτέλεια νά είμαστε μοιρασμένοι. Άς μάθουμε κάποια στιγμή ποιά είναι εκείνα πού μάς ενώνουν καί νά κάνουμε πέρα αυτά πού μάς χωρίζουν. Γιατί ξέρουμε όλοι μας πολύ καλά ότι οί σακάτηδες- δαίμονες πού μάς απειλούν κουνώντας τό δείκτη τους, δέν έχουν ξεχάσει ποιός λαός τούς ξευτίλισε στό δεύτερο μεγάλο πόλεμο...... Δέν έχουν ξεχάσει πού έχασαν τούς καλλίτερους αλεξιπτωτιστές τους καί ποιό νησί τούς έβγαλε τή γλώσσα κοροϊδευτικά.... Μάς έχουν ετοιμάσει μιά κόλαση, πού αυτή τού Άουσβιτς , τού Μπέλσεν καί τού Δάντη, ωχριά....... Μάς έχουν "φορέσει" καί τό ψευτορωμεϊκο, τήν τριμερή ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ κυβέρνηση γιά νά πορέψουν τούς ιθαγενείς στά Τάρταρα..... Καί μάς χωρίζουν σέ δεξιούς, πολύ δεξιούς, λίγο σοσιαλιστές, πολύ αριστερούς καί πάει λέγοντας.... Καί αφιονισμένοι καθώς είμαστε, ξεχνάμε ότι τό ΔΙΚΟ ΜΑΣ, στρατόπεδο είναι η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ καί ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ. Οί εχθροί έχουν περάσει τό Ρουβίκωνα πλέον, καί είναι μέσα στά τείχη. Όποιος θέλει νά συνεχίσει νά κρατάει τά κομματικά σημαιάκια στά χέρια του, δικαίωμά του. Καί δικαίωμά μου νά συνταχτώ μέ τήν πατρίδα μου. Όμως, ΑΠΑΙΤΩ απέναντί μου νά έχω ΕΧΘΡΟΥΣ τής ΕΛΛΑΔΑΣ μου καί όχι τά αδέρφια μου. Θέλω νά αφήσω τήν Πατρίδα μου στά παιδιά μου, όπως μού τήν κληροδότησε ο πατέρας μου καί ο παππούς μου καί όχι σκλάβα σέ κάθε σακάτη Σόϊ μπλέ ..... Δέν ξέρω άν θά τά καταφέρω ή όχι αλλά τουλάχιστον θά ξέρω ότι προσπάθησα.
Τώρα πιά δέν υπάρχει ούτε χρόνος ούτε χώρος γιά αδερφοφάδες. Άν τούς αφήσουμε κι άλλο, τό Σκοτάδι θά είναι καί πηχτό καί βαθύ καί μακροχρόνιο. Χωρίς τήν Πατρίδα, τή Σημαία καί τόν Εθνικό ύμνο, όλα τά υπόλοιπα, άς γίνουν Κούγκι......

Το παραπάνω κείμενο το έγραψε μέσα από την ψυχή της...
μια ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ...μια ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΑΔΕΡΦΗ...
Η ΚΥΡΙΑ Βούλα Σταυροπούλου.

Γιά την αντιγραφή...12 Απριλίου 2013...
Βαγγέλης Σιάχαλος...ανένταχτος...ορεσίβιος...ΕΛΛΗΝΑΣ...

Με μιά σημείωση στο τέλος...
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου