Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ...


ΟΚ! ΟΚ! ΟΚ! Έχετε δίκιο.... Είμαι μιά ηλίθια ρομαντική μέ απίστευτες αυταπάτες.... Βλέποντας όλη αυτή τήν αθλιότητα τής Αθήνας, μέ τούς άστεγους, τά κλειστά μαγαζιά σέ άλλοτε υπέρλαμπρους δρόμους, τούς πάντα εκνευρισμένους φίλους μου, είχα τήν αυταπάτη ότι θά είχαμε βάλει μυαλό καί αυτό θά αποτυπωνόταν καί στό εκλογικό αποτέλεσμα. Σήμερα όμως μού φταίω ΕΓΩ, γ@μώ τό πκέρατό μου. Μού φταίς εσύ. Καθήσαμε στό γ@μημένο έπιπλο πού τό λέμε καναπέ καί αποχαυνωμένοι είδαμε γιά άλλη μιά φορά τό ανθυποτίποτα νά μάς κουνάει τό δάχτυλο. Μάλλον φταίει ότι υπερεκτίμησα γιά άλλη μιά φορά τούς συμπολίτες μου.... Θεωρούσα κάποια πράγματα άς πούμε δεδομένα καί ζητήματα κοινής λογικής... Αλλά μάλλον σέ αυτή εδώ τή χώρα, ή κοινή λογική καί τό προφανές, είναι τό ζητούμενο.. Δέν είμαι ρέ γαμώτο πρόβατο ούτε τηλεθεάτρια τουρκικών σήριαλς.. Δέ μού χαρίστηκε τίποτα καί γουστάρω πού οί φίλοι μου μέ λένε αντράκι.... Όμως είχα τήν αυταπάτη ότι δέν θά ήμασταν τόσο λίγοι... Κυρίως στήν Αθήνα πού μαστίζεται από τήν κρίση πολύ περισσότερο από τήν επαρχία... Είχα λοιπόν τήν αυταπάτη ότι θά ήμασταν πολλοί αυτοί πού θά είχαμε πιά μπουχτίσει από όλο αυτό τό τσίρκο πού ζούμε τά τελευταία πέντε χρόνια. Νόμιζα λοιπόν ότι είχα συμπολίτες, ΕΛΛΗΝΕΣ καί όχι γιδοραγιάδες πού έρρεε στό αίμα τους Ελληνικότητα, μαγκιά, αντρειοσύνη... Ότι θά είχαν πιά αφυπνιστεί καί θά δήλωναν αυτή τους τήν αγανάκτηση καί στό εκλογικό αποτέλεσμα.... ΝΟΜΙΖΑ..... Αλλά τελικά, οί όμορφες αυταπάτες... όμορφα καίγονται....
Απο μια καλη¨ φίλη που θέλει να κρατήσει την ανωνυμία της...
Για την αντιγραφή...
Βαγγέλης Σιάχαλος...ανένταχτος ορεσίβιος Ελληνας...
Ιωάννινα 19 Μαΐου 2014
Ανήμερα της μαύρης επετείου της γενοκτονίας των Ποντίων αδερφών απο τον Κεμαλ Ατατουρκ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου